عشق و عاشقی به مرگ دلخراش پسر جوان ختم شد نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان آیا ادارات تهران فردا سه‌شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ هشدار فروش پاستیل‌های خوکی در بازار بلع مواد مخدر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) طرز تهیه کوکی شکلاتی ترک‌دار در خانه + فیلم ویدئو | پل سیاهکلرود گیلان براثر سیل مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) رگبار باران در ۱۷ استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور طرح ملی حقوق یاران برای خدمت رسانی تخصصی حقوقی و قضایی به جامعه تدوین شد انفجار مرگ‌بار در خانه‌ای ویلایی در بابلسر | فوت ۶ نفر از اعضای خانواده ایجاد پارلمان محیط زیست یک ضرورت برای نجات آب در دولت چهاردهم باشد بنی صدر و رجوی چگونه از ایران فرار کردند؟ دستگیری متهمان جنایت در مقابل آرامگاه فردوسی + عکس چهار میوه را شب‌ها نخورید آموزش دستور العمل‌های بهداشتی به بیش از ۵ هزار نفر از موکب‌داران در مشهد
سرخط خبرها

رقابت ۲۲۰ ورزشکار در جشنواره فرهنگی ورزشی در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۸۰۶۸
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
رقابت ۲۲۰ ورزشکار در جشنواره فرهنگی ورزشی در مشهد
جشنواره فرهنگی ورزشی حجاب با رقابت بیش از ۲۲۰ تن از همسران و فرزندان کارکنان به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره در ۶ رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: هرچه فضای مطلوبی برای تعالی خانواده‌های کارکنان ایجاد کنیم که گروهی و خانوادگی باشد، شرایط رشد و پیشرفت برای آن‌ها مهیاتر خواهد بود.

عدیده با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تحکیم و تقویت بنیان خانواده، اظهار کرد: هدف اصلی این جشنواره، ترویج سبک زندگی در خانواده است.

وی تصریح کرد: موضوع شادابی و نشاط از دیگر اهداف این جشنواره است، چرا که در جامعه پرشور، جوانان در کنار خانواده‌های خود از این فضا‌ها استفاده می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه بیان کرد: خانواده اولین نهاد تربیتی است که پیش از مدرسه در امر تربیت نقش به سزایی دارد و در فرهنگ دینی ما نیز موضوع خانواده مورد توجه بوده است و اگر بین مدرسه و خانواده پیوند اساسی ایجاد کنیم فرصت‌های تربیتی هم فراهم می‌شود.

عدیده در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برنامه فوق با محوریت همسران و فرزندان کارکنان است، و از آنجا که امروز کشور درگیر موضوعی به نام عفاف و حجاب است، شعار (بانوی ایرانی، مظهر پاکدامنی) برای این مسابقات انتخاب شد.

منبع: روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->